dinsdag 17 januari 2012

Flowkalender-2012

Ik zag het al veel op blogs voorbij komen... de flowkalender van dit jaar en hoe ga je het verpakken... vorig jaar hing ik het aan een touwtje, deze keer gekozen om een theedoosje te verkleinen en te beplakken (met papier uit een flowmagazine). De kalender erin en het is een bureaukalender geworden.


---

I saw it already on other blogs the flowmagazine calender... and how do you work with it this year... Last year I threaded it to a rope. This year I choose to recycle a teapackage, make it smaller and glue paper (from flowmagazine) to it, so the calender fits in. That way you have a desk calender.

4 opmerkingen:

  1. hei, tof idee! oud-nieuwjaarsweekend waren we aan zee, en zag k daar toch nie de flow staan in de rekken ... k wist dat k r ergens al s over gelezen had, dus die boek mee, heeeeel t weekend mee zoet geweest, nu ligt die kalender bij mijn naaimachien zonder doosje of touwtje ... k zou ook s iets moeten verzinnen voor de kids in in krijgen om heel het pakketje s door elkaar te halen ;-) tof idee! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super idee, de kalender ligt bij mij nog in de kast de wachten op een goed idee, bingo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice! Ik ben gewoon weer voor het lintje gegaan. Fijn klusje! Liefs mim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Staat heel gezellig zo! En ook leuk om eventueel kado te geven aan iemand. Groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...