vrijdag 3 februari 2012

kindermaskers - childrens masks

Ik vond deze leuke kindermaskers hier op het internet. De pdf printen, uitknippen (ook de oogjes), twee elastiekjes eraan en je hebt een leuk masker. Ik neem ze mee op de kinderspelletjesmiddag, maar het is ook leuk voor carnaval of zomaar voor een knutselmiddag.


En er zijn weer heel wat mooie give-aways in blogland:

stofpakketjes bij Judith

Katoen bij Vicarno (heeft ook een webshop)

Uiltjes bij Biene-bien

Kaarten bij Pipowagen aan Zee (heeft ook een webshop)

Haakboek minihondjes bij creandien


Het paasboek van Arne & Carlos bij Wieke

---
I found these nice childrensmasks here on the internet. Print the pdf-file, cut it out (also the eyes) put two rubberbands through them and you have a mask. I will use them for the childrensgame-afternoon, but also nice for carnival or just for a tinker-afternoon with the kids.

Above you find a lot of nice give-aways, they are Dutch, and I don't know if they are international...


1 opmerking:

  1. Hé, wat leuk dat ik er bij sta. Ik kwam langs om je te melden dat ik een lootje voor je heb aangemaakt heb en blij met je reactie ben, omdat ik zo ook weer een leuke blog ontdek. En wordt ik nog verwend met allemaal leuke linkjes naar andere weggeefacties. Enig. Ga meteen kijken. Groeten uit Haarlem.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...