zaterdag 29 december 2012

selfmade pressies (1)

Voor kerst maakte ik zelfgemaakte cadeautjes voor onder de boom:


twee kransen gemaakt van bolletjes wol, breinaalden, ijzerdraad en lint. Speciaal gemaakt voor twee breisters


ik zag het idee op het internet bij dottie angel



 
en de bekende theeboekjes maar dan in een kerstvariant

---
some selfmade pressies that were under the christmastree. Two wool wreaths for two knit-fans and christmastea-booklets made by cardboard. I saw the wool wreath at dottie angels blog and the booklets I made them before.


8 opmerkingen:

  1. Wat een gave cadeautjes! Die zijn vast zeer goed ontvangen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kadootjes!Ik wens je tevens een hele fijne jaarwisseling met veel creatieve inspiratie voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! die brei-kransen zijn echt geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kransen zijn super origineel; nog niet eerder gezien! De boekjes lijken me ook een heerlijk cadeautje om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig, die bolletjes-kransen! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...