dinsdag 26 maart 2013

Fergie the Frog


Eerder liet ik al zien dat dit leuke patroon in Australian Homespun magazine stond. Nu had ik een goede aanleiding om hem te maken. We gingen op baby visite en voor de grote zus maakte ik deze knuffel. In het magazine heet hij "Fergus the Frog", maar met al dat roze is mijn exemplaar meer een "Fergie the Frog" geworden. 

In haar kont zit rijst waardoor ze heel goed kan zitten op een randje en een stoel.

P.S.: De kleine meid is er erg blij mee en heeft hem een nieuwe naam gegeven: Piet. Met al dat roze is het meer een Pietje (zoals ze vroeger meisjesnamen maakte van mannen-namen). Tja, zo gaat dat met knuffeleigenaren, die kiezen zelf de naam en dat kan wel eens heel erg verschillen van de naam die de maker er aan gegeven heeft... Piet is het dus.... ;)

---

Earlier I showed you a very nice pattern from Australian Homespun magazine. I had a good oppurtunity now to make it. We went to see a new born baby and for the big sister I made this frog. In the magazine he was called Fergus the Frog, but with all the pink I used this one is more like a Fergie the Frog....

Her bottom is filled with rice, so she can perfectly sit on an edge or chair.

17 opmerkingen:

  1. wow, da's echt ene grote knuffel. Hartstikke mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een coole kikker! Ik kan me voorstellen dat het meisje er blij mee was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Piet is super leuk en roze is best hip voor mannen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die 'vingertjes' zijn mooi!!!!!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ze leuk zeg!! Geweldig ook die vrolijke bloemetjes broek...beetje 'seventies'!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfffffffft, dat is toch niet normaal meer hoe mooi die kikker genaaid is! Wat een prachtbeest!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind Piet een goede naam voor een Kikker. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wát een coole kikker! :-)
    Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuke, gave knuffel !! Echt mijn ding ! En die broek erbij, gewoon de max ! Hier ligt ook nog een kikker te wachten (patroontje van een Duitse site gekocht) Ik hoop hem binnenkort te kunnen maken. Ik ontdek hier trouwens een toffe blog met veel creatieve uitspattingen en word dus volger …

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...