zaterdag 19 oktober 2013

HAS 2013 - voor herhaling vatbaar?


Werd vandaag heel erg verwend met leuke post. Jacky (geen blog wel pixsta - instagram) stuurde mij een heel mooi gemaakt herfstig plantenzakje (als bedankje voor de HAS organisatie). Lief he? En ook zo handig, ik heb nog een potje zelfgezaaide kruiden die daar mooi in zal passen, leuk voor in de keuken. 

De "aankomstdatum voor de HAS 2013" is verstrekken en ik heb heel veel moois voorbij zien komen. Hier vind je een speciale pagina met allerlei foto's ervan. Als je nog iets mist dan hoor ik het graag, stuur dan gelijk even de link mee waar er nog ontbrekende foto's staan.

Ook dit jaar liep helaas niet alles vlekkeloos, zoals een afhaker en wat teleurgestelden. Ook zijn nog niet alle pakketten aangekomen, hopelijk wordt dit laatste de komende dagen opgelost. Ik heb dit jaar best even getwijfeld om nog een keer een swap te organiseren.... en doe dat nu al een beetje voor volgend jaar. 

Wat vinden jullie? Is het voor herhaling vatbaar?

P.S.: Als iemand nog niets ontvangen heeft (zonder bericht van haar swappartner) dan hoor ik het graag...

21 opmerkingen:

  1. Wat mij betreft wel! Vond het echt top. En doe volgend jaar weer mee. Misschien ook leuk eens een lente of winter swap?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het superleuk om mee te doen. Dus ik zou zeggen: zeker voor herhaling vatbaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik behoor zeker niet tot de teleurgestelden. Het was leuk om te doen en Alice van Alice in hobbyland heeft mij een enorm mooi pakketje gestuurd. Moet alleen de foto's nog plaatsen...

    Wat mij betreft mag je het volgend jaar weer organiseren, als je nog durft.

    Nogmaals bedankt voor het organiseren.

    Groeten van Juffrouw Mier

    P.S. De afspraak was toch ook dat we onvoorwaardelijk blij zouden zijn met wat er gestuurd zou worden? Hoe kan het dan dat er toch deelnemers teleurgesteld zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, klopt .... maar als je er heel veel tijd (en er misschien wat teveel geld) in hebt gestopt en je krijgt geen reactie op wat je hebt gemaakt, zou ik ook heel erg teleurgesteld zijn.
      Of je hebt alles netjes op tijd verstuurd en je ontvangt en hoort vervolgens niets van je swappartner. Geen idee of je zelf nog iets gaat ontvangen... Dan zou ik ook heel teleurgesteld zijn.
      Of je hebt je gedurende het weekend in het zweet gewerkt om het pakket af te maken, brengt het net voor de deadline naar het postkantoor, je vertelt je swappartner blij dat het onderweg is, krijg je dan pas terug dat het nu toch te laat is, en dat het door afwezigheid pas veel later geopend zal worden, dat is voor beiden weer een teleurstelling....
      De teleurstelling ging dus niet om de onvoorwaardelijke blijheid over de inhoud van het gemaakte.....

      ;)

      Verwijderen
  4. Ik denk dat je als organisator heel wat stress hebt want alles komt bij jou terecht wannneer er ontevredenheid is. Evengoed zijn er heel wat mensen dankbaar dat je je hiervoor inzet. Ik heb ook negatieve ervaringen met een uitgebreide swap en heb besloten niet meer mee te doen. Al een geluk dat er mensen zijn die niet zo snel opgeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was zo blij verrast dit jaar! Of ik volgend jaar mee zou doen ligt aan de situatie dan, maar dit jaar heb ik enorm genoten van het maken en ontvangen. Liefst MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik vind het gewoon al leuk om dingen te maken. Ik ben nog in afwachting van het pakketje van Annemieke, maar ze had me al gemaild dat ze later zou zijn. Volgend jaar doe ik weer mee,hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zal ik je nog foto's sturen? De link naar mijn bericht met foto's is: http://petronille-nl.blogspot.nl/2013/10/has-handmade-autumn-swap.html
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik zie nu dat ik je foto's nog niet heb toegevoegd aan de HAS pagina, sorry! Ga ik vanavond direct doen! Je hoeft ze niet apart te sturen, want ik kan ze van je blog afhalen.

      Verwijderen
  8. Zowel ik als mijn swap partner Caroline vonden het zo leuk om te doen, dat we ze hebben afgesproken om ook een kerstswap samen te doen!!
    Dus, van mij mag je het volgend jaar weer doen, hoor!! Heel erg leuk!

    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, wat leuk om te lezen dat jullie het met kerst nog eens over gaan doen! Goede match dus :)

      Verwijderen
  9. ik vond het heel erg leuk om mee te doen maar ik kan me voorstellen dat de organisatie een hele klus is en dat het niet leuk is als je negatieve reacties krijgt. Ik zou het leuk vinden als je het volgend jaar weer zou organiseren en doe zeker weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lastig he, als je zoiets zelf organiseert voel je je ook verantwoordelijk. Ik introduceerde 2 jaar geleden de adventswap en vorig jaar weer. Maar toen waren er voor het eerst problemen, inderdaad een pakje dat veel te laat aankwam (20 december!) om die reden doe ik het dit jaar toch maar niet. Ook wel weer jammer, want het was erg leuk!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik deed dit jaar voor het eerst mee en heb enorm genoten!! Ik doe volgend jaar weer mee hoor.
    Ik sluit me wel bij Annet aan dat de afwisseling van de seizoenen hierin erg leuk zou zijn.

    Herfstige groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey,

    Ik heb even moeten aanpassen omdat ik een nieuwe partner kreeg, maar dat vond ik geen drama. Ik hoop dat Liesellove toch blij is met het pakketje, want ik was inderdaad in wat donkere tinten begonnen. Toen ik haar blog bekeek heb ik mij proberen aan te passen en ik hoop haar dus toch blij gemaakt te hebben. Ik ben in ieder geval super blij met haar pakje!
    Ik kan me goed voorstellen dat het een hele organisatie is en dat de negatieve zaken er om heen niet leuk zijn. Het is voor mij het tweede jaar op rij een leuke ervaring en heb nu ook de stap durven nemen voor de kerstswapplus hier in blogland...

    Geniet maar volop van de positieve reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De HAS is zeker voor herhaling vatbaar! Ik vond het dit jaar echt gemakkelijker dat je wist wie je swappartner was. Kon nu toch echt iets maken waarvan ik erg zeker was dat de ontvangster blij zou zijn :) Mocht je het volgend jaar weer doen dan doe ik zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was een leuke swap, al ben ik nog in gebreke gebleven bij mijn swappartner Petra van petronille, volgende week verstuur ik hem. (in overleg met petra). Ik wil alvast een foto laten zien van wat zij heeft gemaakt: http://mooimiek.blogspot.nl/2013/10/handmade-autumn-swap-2013_22.html

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben heel blij met mijn pakje van Angeline ,het mijne was wat later opgestuurd want ik kwam tot de vaststelling dat ik geen adres had maar na een mailtje is het dan toch opgestuurd nu wachten op bericht dat het aangekomen is.
    volgende keer doe ik weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben altijd te laat, doe nog maar eens dan kan ik ook eens meedoen, je mag dan gerust even aan mijn oren trekken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vond het heel leuk om te doen en zeker voor herhaling vatbaar, maar het zal jouw ook wel veel tijd hebben gekost! Je had heel goed gekoppeld kan ik wel zeggen!
    Hier is de link naar mijn berichtje over de swap: http://byebee.blogspot.nl/2013/11/swohp.html
    Groetjes, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...